DOPRAVNÍ VÝCHOVA 

MINIPROJEKT

třídy 1. st. ZŠ + třídy ZŠS

Ve středu 11. 10. a v pátek 13. 10. 2023 vyrazily třídy 1. stupně a ZŠS, v rámci dopravní výchovy, na dopravní hřiště do Svitav. Na dopravním hřišti byly pro děti připraveny nejrůznější dopravní prostředky např.: kola, koloběžky nebo také šlapací káry. Děti se po příchodu seznámily s pravidly chování na dopravním hřišti, jízdě na silnici, dopravními značkami, … 

Po příjemně stráveném dopoledni jsme se rozloučili s panem správcem a vydali se na autobusové nádraží. Cestou jsme se zastavili v nedalekém obchůdku. Děti si zde mohly zakoupit něco sladkého na zub. Chvilku volného času před odjezdem autobusu zpět do Litomyšle, jsme pak strávili na malém hřišti nedaleko autobusového nádraží. Páteční skupina, cestou na autobusové nádraží, navštívila Park Jana Palacha. Někteří místo využili k odpočinku  na lavičkách nebo k procházce a ti, kteří měli ještě malinko sil, ke hře na venkovním dětském hřišti.

Dětem, paním učitelkám i asistentům pedagoga se výlet moc líbil. Počasí nám přálo na výbornou 1.

V Litomyšli 13. 10. 2023 Klára Dimitrovová                                                                                                                 

Celoškolní projekt na téma Pohádkový rok se nám promítl do všech předmětů...Četli jsme slova potravin, poznávali obrázky, poslouchali pohádky Otesánek, Ubrousku prostři se, malovali, lepili,nakupovali, učili se zdravé x nezdravé potraviny.

Tématem byly Vánoce. Pracovali jsme s obrázky, nápisy. Zpívali se koledy, plnili se v prostoru aktivity s vánočními úkoly na magnetické tabuli a suchém zipu -zdobení stromečku, stavění sněhuláka....

Kavárna, dílničky, písničky na přání na interaktivní tabuli, předání dárečku členům...A všem krásnou adventní dobu!

Mikuláš s andělskou i čertovskou družinou přišel i do naší školy. Děti obdaroval balíčky a čerti museli odejít s prázdnou, protože zjistili, že u nás máme samé hodné děti.

Celý komplex začíná rituálním během, cvičením s padákem, využíváme strukturovaný tělocvik s pomůckami, pak se dělíme do skupin podle toho, jak to našim žákům jde.